Platforma IoT Simfony ca serviciu



Soluția noastră de sine stătătoare și rentabilă este concentrată pe furnizori de servicii precum operatorii de rețele de telefonie mobilă (MNO) și operatorii de rețele de telefonie mobilă virtuală (MVNO). Aceasta permite furnizarea de servicii IoT pentru parteneri și întreprinderi - conectivitate 3GPP și LoRa gestionată în medii multi-naționale, multi-nivel și multi-operator.


Read more

CONTEXT



Monitorizează și gestionează de la distanță echipamentul tău cu ajutorul unei soluții ușor de instalat.

Majoritatea marilor furnizori de servicii au ramuri de activitate M2M dedicate axate pe valorificarea rapidă a oportunităților M2M.


• Furnizorii de servicii de comunicații (CSP-uri) își îndreaptă atenția dinspre abonații persoane fizice înspre noile piețe în creștere generate de explozia aplicațiilor M2M / IoT.


• Deși dispozitivele M2M pot aduce venituri mai mici per dispozitiv decât dispozitivele tradiționale vândute cu amănuntul, marja de profit este mai mare din cauza lipsei suportului tradițional de vânzare cu amănuntul: relații cu clienții, comenzi complexe și facturarea consumatorilor.

NECESITATEA



O soluție rentabilă, de cooperare cu partenerii pentru a sprijini afacerile M2M și a menține profitabilitatea.

SOLUȚIA



Simfony Mobile oferă o soluție rentabilă de sine stătătoare, axată pe furnizorii de servicii cum ar fi MNO și MVNO, pentru a permite furnizarea de servicii IoT pentru parteneri și întreprinderi.



Cum: Platforma noastră IoT ca serviciu le permite MNO-urilor și MVNO-urilor să furnizeze conectivitate 3GPP și LoRa gestionată în medii multi-naționale, multi-nivel și multi-operator.



Sistemul te ajută să lansezi oferte IoT pentru industrii verticale:

auto, electronice de larg consum, bunuri de consum cu mișcare rapidă (FMCG), energie si utilități, financiar-bancar, sănătate, producție, servicii publice, securitate, transport și logistică.

Platforma IoT Simfony ca serviciu


Platforma IoT bazată pe cloud cu un singur punct de acces la toate seviciile Simfony

BENEFICII


Funcții de management complet care permit furnizorilor de servicii să abordeze modelele B2B sau B2B2C.

Funcții cuprinzătoare care îi ajută pe clienții finali să se conecteze, să gestioneze și să integreze serviciile IoT end-to-end.


Integrarea fără întreruperi a oricăror dispozitive cu sisteme de tip întreprindere prin rețelele 3GPP și LoRa.

• Servicii de abonare „Pay-as-you-grow“. Reducerea costurilor, a riscurilor, a complexității și a timpului de lansare pe piață.

Prezentare generală a soluției


Nivelele platformei IoT Simfony ca serviciu pentru furnizorii de servicii:




Nivelul interfață rețea



Nivelul sprijin pentru afacere



Nivelul portale pentru afaceri și API-uri

Nivelul interfață de rețea


Gestionează aspectele în timp real ale dispozitivelor M2M.


Autentificare și autorizare dispozitiv


Pentru a minimiza utilizarea necorespunzătoare a unui dispozitiv, folosim autentificarea dispozitivului în timp real, autorizația de serviciu și monitorizarea utilizării.


Nivelul interfață rețea comunică cu rețeaua 3GPP Core și serverele LoRa.


Gestionarea conectivității


Unele servicii M2M necesită „niveluri de serviciu“ sofisticate, cu unele capabilități auto-diagnosticare și depanare a SIM-ului.


Pentru a expune starea reală a unui dispozitiv din punctul de vedere al rețelei core (HLR / HSS, AAA, CSC etc.) este necesară interogarea diferitelor elemente de rețea.


Monitorizarea nivelului de utilizare SIM


Nivelul interfață de rețea acumulează în timp real informații privind utilizarea pentru a monitoriza continuu modelul de comportament SIM. Această funcționalitate este realizată folosind protocoale standard, cum ar fi Diametrul Gy.


Modulul de provizionare


Componenta de provizionare a dispozitivului M2M dirijează instrucțiuni de proces de afaceri pentru a schimba informațiile dispozitivului în elemente de rețea prin executarea comenzilor de provizionare către funcțiile Rețelei Core 3GPP (HLR, AAA, CSC) de la Simfony sau Serverului de Rețea LoRa de la Simfony.


Nivelul sprijin pentru afacere


Responsabil pentru operațiunile zilnice efectuate de către personalul MNO sau partenerii en-gros.


Acesta oferă o interfață de utilizator cuprinzătoare și procese corelate pentru a permite partenerilor M2M să se ocupe de procesele de afaceri de bază pentru M2M, cum ar fi:


Autoservire și gestionarea cartelelor SIM


Auto-provizionare


Configurare catalog de tarife și oferte de afaceri


Creare și urmărire tichet de avarie


Păstrarea informațiilor referitoare la clientul final


Gestionarea ciclului de viață al dispozitivelor


Vizualizarea și analizarea online a datelor referitoare la utilizare


Nivelul portale pentru afaceri și API-uri


Oferă clienților funcționalitate de auto-îngrijire.


Capabilitățile incorporate în panoul web oferă date importante de afaceri și informații privind serviciile precum:


Servicii de prezență de informații în rețea în timp real


Serviciile de prezență în rețea în timp real oferă informații în timp real privind starea conexiunii rețelei și starea PDP sesiune de date pentru fiecare punct final. Vizualizare instantanee de rețea disponibilă pentru fiecare SIM activat sau dispozitiv activat LoRa.


Informații privind utilizarea curentă și facturarea


Informațiile de facturare sunt prezentate pentru fiecare cartelă SIM provizionată, precum și informații adunate pentru toate cartelele SIM. Alertarea și plafonarea datelor sunt de asemenea disponibile pentru controlul utilizării datelor.


Servicii bazate pe locație


Oferirea de servicii bazate pe locație care le permit clienților să interogheze și să găsească instantaneu locația geografică a oricăruia dintre dispozitivele lor fără fir în rețeaua Simfony Mobile. Serviciul se bazează 100% pe rețea și nu este nevoie de software suplimentar. Vizualizarea și analizarea online a datelor privitoare la utilizare.


Numeroase opțiuni de configurare


Opțiunile de configurare includ activarea sau dezactivarea serviciilor de date sau de SMS, acreditările de autentificare și autorizare APN, blocare pe dispozitiv, precum și definirea la nivel mondial a zonelor de servicii operaționale.


Detectarea automată a dispozitivului


Pe baza numărului unic de identificare internațională a echipamentului mobil (IMEI) al modulului hardware cu care este conectat SIM-ul, platforma Simfony detectează automat modelul de hardware, producătorul și benzile radio pe care funcționează modulul.




Te interesează platforma IoT Simfony?



Dorim să aflăm nevoile tale exacte și să răspundem la orice întrebări ai avea.



Echipa de Vânzări


Contactează-ne acum:






© 2017 Simfony Mobile SRL
English Romanian